Vidéki vasutasok zsoltára

 2012.04.22. 15:37

"Ha  fejedelmek összeülnek és tanakodnak ellenem, szolgád törvényeiden gondolkodik. Valóban parancsolataidról elmélkedem, és rendeleteid adnak  tanácsot nekem. Földhöz ragadt az én lelkem, kelts életre engem, ígéreted szerint! Feltárom előtted útjaimat, ó hallgass meg, taníts meg törvényeidre engem! Oktass rendeleteid útjára, hogy gondolkodjam, csodáidon! Lelkem elbágyad a gondtól, erősíts meg igéiddel engem. Tartsd  távol tőlem a gonoszság útját, és törvényed szerint irgalmazz  nekem! Az igazság útját választottam, ítéleteidről meg nem feledkezem."

(A 118. zsoltárból. A VTour utolsó napján szerepel a római katolikus egyház liturgiájában.)

Címkék: vasút szentírás zsoltár

A bejegyzés trackback címe:

https://tourhongrie.blog.hu/api/trackback/id/tr44466606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása